Plată și Retur – Basharat

Modalități de plată:

1. Plata în numerar (ramburs) – Plata se face direct către curier, în momentul livrării coletului. Veți primi o chitanță de la firma de curierat care confirmă efectuarea plății.

2. Plata online cu cardul – Puteți plăti în siguranță cu cardul de debit sau credit (Visa, MasterCard, Maestro) direct pe site-ul nostru, prin intermediul procesatorului de plăți securizat. Datele cardului dumneavoastră sunt criptate și nu sunt stocate de către Basharat.

În cazul plății cu cardul, suma va fi debitată imediat după confirmarea comenzii. Dacă plata nu este autorizată sau este refuzată, comanda nu va fi procesată, iar clientul va fi informat prin e-mail sau telefon.

Politica de retur

Produsele comercializate de Basharat sunt parfumuri tip esență, ambalate în recipiente sigilate pentru a garanta prospețimea și calitatea acestora.

Din motive de igienă și protecție a sănătății, nu se acceptă returul parfumurilor care au fost desigilate. Conform art. 16 lit. e din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, consumatorul nu poate returna produse desigilate care, prin natura lor, nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă.

Acceptăm returul produselor numai dacă acestea sunt:

  • nedesigilate
  • nefolosite
  • în ambalajul original, intact
  • însoțite de toate etichetele și accesoriile inițiale

În cazul returului acceptat, costul transportului pentru trimiterea produsului către noi este suportat de către client. Suma achitată pentru produs (fără taxele de transport inițiale) va fi rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea și verificarea produsului returnat.

Procedura de retur

Contactați-ne prin e-mail la contact@basharat.ro sau telefonic pentru a anunța intenția de retur.

Expediați produsul către adresa indicată de echipa noastră.

După verificarea integrității produsului, vom aproba sau respinge returul, conform condițiilor menționate mai sus.

Dacă returul este aprobat, vă vom rambursa suma aferentă prin aceeași metodă de plată utilizată inițial.

Produse deteriorate la transport

În cazul în care produsul ajunge deteriorat din cauza transportului, vă rugăm să ne contactați imediat, să ne transmiteți poze clare ale ambalajului și produsului, pentru a putea înainta reclamația către firma de curierat și pentru a vă înlocui produsul fără costuri suplimentare.

Notă importantă: Plasarea unei comenzi pe site-ul Basharat presupune acceptarea integrală a prezentei politici de plată și retur.